Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zamówienie nr DA.272.1.2016

Spis treści

SPROSTOWANIE  dot.  DA.272.1.2016 Zakup z dostawą  do Zakładu Higieny Weterynaryjnej przy Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu odczynników laboratoryjnych, chemicznych, wzorców i testów diagnostycznych, produktów chemicznych.

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Opolu informuje, iż PAKIET 13 poz. od 55 do 61 zmieniają wygląd.

Dokumenty do pobrania:
Sprostowanie
Dokument w formacie Acrobat Reader (PDF)
rozmiar 58 kB

Zamówienie publiczne nr DA.272.1.2016 na „Zakup z dostawą  do Zakładu Higieny Weterynaryjnej przy Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu odczynników laboratoryjnych, chemicznych, wzorców i testów diagnostycznych, produktów chemicznych.”

Dokumenty do pobrania:
SIWZ
Dokument w formacie Acrobat Reader (PDF)
rozmiar 88 kB

Załącznik nr 1

formularz ofertowy - pakiety

Załącznik nr 2

formularz ofertowy - cenowy

Załącznik nr 3

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 4

oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia

Załącznik nr 5

oświadczenie o sytuacji finansowej

Załącznik nr 6

oświadczenie podmiotów o nie przynależności grupy kapitałowej/ lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej

Załącznik nr 7

wzór umowy

Dokumenty w formacie Acrobat Reader (PDF)
Plik ZIP, rozmiar 400 kB
Dokumenty w formacie MS Word (DOC)
Plik ZIP, rozmiar 200 kB

Opole, 03 czerwca 2016 r.

DA.272.1.2016

Wykonawcy którzy pobrali Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia

dot: Zakup z dostawą  do Zakładu Higieny Weterynaryjnej przy Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu odczynników laboratoryjnych, chemicznych, wzorców i testów diagnostycznych, produktów chemicznych.


PYTANIA

  1. Dot. pakietu nr 7 Czy Zamawiający odstąpi od wymogu dołączania do każdej dostawy certyfikatów  kontroli jakości - jeżeli są one dostępne nieodpłatnie, na stronie internetowej Wykonawcy, której adres zostanie podany w ofercie?
    Uzasadnienie: Na powyższej stronie internetowej znajdują się aktualne certyfikaty kontroli jakości do danych serii odczynników w języku angielskim i języku producenta, dostępne dla Zamawiającego całodobowo.
  2. Dot. pakietu nr 7 Czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby instrukcje wykonania testu, zostały załączone do oferty w formie elektronicznej lub w formie książkowej podpisanej tylko na pierwszej tytułowej stronie, zamiast do każdej dostawy?
  3. Czy Zamawiający wyraża zgodę na pozostawienie w formularzu oferty załącznik nr 1 do SIWZ, zapisów dotyczących tylko tych zadań, na które Wykonawca będzie składał ofertę? Pozostałe części zostaną usunięte.
  4. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na następujące terminy ważności:
    - pakiet nr 7 poz. 14  – min. 4 miesiące od daty dostawy do Zamawiającego?
    Uzasadnienie: ze względu na skład, komponenty i system produkcji odczynników – nie można  określić terminu ważności   oferowanego asortymentu na podany w SIWZ.
  5. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zamieszczanie na etykietach zwrotów H i P, które zastąpiły zwroty R i S, a zostały wprowadzone przez rozporządzenie CLP wdrażające Globalnie Zharmonizowany System Klasyfikacji i Oznakowania Chemikaliów (GHS) na obszarze Unii Europejskiej?
    Uzasadnienie: Zwroty P zastąpiły wcześniejsze zwroty S (zwroty bezpieczeństwa) oraz Zwroty H zastąpiły wcześniejsze zwroty R (zwroty ryzyka), których stosowanie było dopuszczone przejściowo do 1 czerwca 2015 roku w sytuacjach określonych w rozporządzeniu CLP.
  6. Pytanie do umowy (zał. nr 2) §4 ust. 4 – Czy Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację zapisu na:
    "Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia faktury wraz z realizowaną dostawą."?
  7. Pytanie do umowy (zał. nr 2) §6 ust. 1 – Czy Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację zapisu na:
    "W przypadku wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym na skutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% wynagrodzenia  brutto określonego w § 2 ust. 1."?
  8. Pytanie do umowy (zał. nr 2) §7 ust. 3 – Czy Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację zapisu na:
    "Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zobowiązań z tytułu udzielonej gwarancji w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia."?
  9. Pytanie do umowy (zał. nr 2) §7 ust. 4 – Czy Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację zapisu na:
    "Jeżeli występują wady fizyczne lub ukryte przedmiotu zamówienia, na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek wymiany towaru na wolny od wad w terminie 7 dni roboczych od daty doręczenia zawiadomienia o wadzie. W tym przypadku Zamawiający nie będzie ponosił  z tego tytułu żadnych kosztów."?

ODPOWIEDZI:

Ad.1 TAK

Ad.2 TAK

Ad.3 TAK

Ad.4 NIE

Ad.5 TAK

Ad.6 TAK

Ad.7 NIE

Ad.8 NIE

Ad.9 NIE


Opole, 06 czerwca 2016 r.

DA.272.1.2016

Wykonawcy którzy pobrali Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia

dot: Zakup z dostawą do Zakładu Higieny Weterynaryjnej przy Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu odczynników laboratoryjnych, chemicznych, wzorców i testów diagnostycznych, produktów chemicznych.


PYTANIA

Dotyczy zadania nr 13

Poz.3,11,20,23,31,55,61 – prosimy o odpowiedź o jakiej czystości należy zaoferować powyższe odczynniki ponieważ przywołane numery katalogowe dotyczą odczynników czystych a w nazwach przywołujecie Państwo odczynniki „czda”.

Poz.44,49,50- prosimy o wskazanie wielkości opakowania.

Poz.57 -prosimy o odpowiedź czy chodzi o Neodisher LM 2, który jest dostępny w najmniejszym opakowaniu a'10l.


ODPOWIEDZI:

1. Poz. 3, 23 (tetrachloroetylen) – odczynnik czysty, poz. 11, 31, 61 (kwas solny ) – odczynnik czysty do analiz (cz.d.a.), poz. 20, 55 ( aceton) – odczynnik cz.d.a.

2. Poz. 57 – Płyn Neodisher LM 2 – chodzi o opakowanie 1 l  - które jest dostępne w handlu.

3. poz.44- opakowanie a 500 ml.

4. poz. 49 i 50- opakowanie a 500g.


PYTANIA DO PAKIETU NR VIII.

1.Dotyczy wzoru umowy, §3, ustęp 1 i 3.

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na uzupełnienie tego zapisu o:
„ lub Wykonawca zapewni stały dostęp Zamawiającemu ( 24h, 7 dni w tygodniu ) do kart charakterystyki produktu oraz certyfikatów jakości na swojej stronie internetowej, a na żądanie Zamawiającego niezwłocznie dostarczy drogą emailową lub w formie wydrukowanej.

Prośbę swoją motywujemy tym, iż w przypadku naszej firmy proces realizacji zamówienia nie przewiduje dostarczania w/w dokumentów wraz z towarem. Ze względów na politykę ekologiczną firmy udostępniamy wymagane dokumenty w formie elektronicznych plików na naszej stronie.

2. Dotyczy rozdziału III SIWZ, ustęp 6, podpunkt c) i d).

Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji oraz certyfikatu jakości w j. polskim. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie instrukcji oraz certyfikatu jakości w j. angielskim dla produktów z pakietu VIII?
Nie jesteśmy w posiadaniu instrukcji oraz certyfikatów jakości w języku polskim.

3. Dotyczy wzoru umowy, §7, ustęp 3 i 4.

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydłużenie terminu wymiany w ramach reklamacji z 3 dni do 21 dni dla produktów z pakietu VIII? Prośbę swoją motywujemy tym, iż w przypadku złożenia reklamacji  niezbędne jest przeprowadzenie samej analizy słuszności reklamacji. Biorąc pod uwagę ten aspekt jak również i fakt, iż nasze produkty magazynowane są poza granicami kraju oraz fakt, iż niektóre produkty ze specyfikacji poakietu VIII są wykonywane wg projektu klienta, podany tutaj termin wydaje się niewystarczającym i naraża Wykonawcę na ponoszenie kar umownych tytułem nieterminowej realizacji  w ramach reklamacji.

4. Dotyczy terminu realizacji. – PAKIET VIII.

We wzorze umowy, §1, ustęp 3 Zamawiający zapisał:
„Wykonawca dostarczać będzie przedmiot umowy w częściach – zamówienie częściowe, na własny koszt i odpowiedzialność do siedziby Zamawiającego - laboratorium Zakładu Higieny Weterynaryjnej, w rodzajach ilościach i terminach uzgodnionych przez strony umowy.”
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na modyfikację tego zapisu na:
„Wykonawca dostarczać będzie przedmiot umowy w częściach – zamówienie częściowe, na własny koszt i odpowiedzialność do siedziby Zamawiającego - laboratorium Zakładu Higieny Weterynaryjnej, w rodzajach ilościach i terminach uzgodnionych przez strony umowy ale nie krócej niż w przeciągu 15 dni licząc od dnia złożenia zamówienia.”
Prośbę naszą motywujemy tym, iż wiele z pozycji pakietu VIII wykonywane są wg projektu klienta dopiero po wpłynięciu zamówienia. Producent przewiduje realizację do 15 dni dla tych produktów. Dlatego celowym zdaje się uzupełnienie umowy o w/w kryterium.

5. Dotyczy pakietu VIII, pozycji 39,40,41

39. IRMM-AD 482 calibration kit ruminant DNA + certyfikat
40. wzorzec DNA białka wołowego LGC 7221 beef + certyfikat
41. DNA AWAY a 250ml + certyfikat

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na usunięcie w/w pozycji?


ODPOWIEDZI:

AD.1 TAK

AD.2 TAK

AD.3 TAK

AD.4 TAK

AD.5 TAK


Opole, 07 czerwca 2016 r.

DA.272.1.2016

Wykonawcy którzy pobrali Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia

dot: Zakup z dostawą do Zakładu Higieny Weterynaryjnej przy Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu odczynników laboratoryjnych, chemicznych, wzorców i testów diagnostycznych, produktów chemicznych.


PYTANIA

  •  dot. Pakiet 6:
    • Poz.1: produkt ATCC-30-2003 (Eagle's Minimum Essential Medium (EMEM)) - obecna seria posiada termin ważności do 31/12/2016 (poniżej wymaganego 1 roku). Czy akceptują Państwo taki okres ważności dla tej pozycji?
      Wyjaśnienie: Aktualnie posiadamy w dystrybucji serię o takiej dacie ważności. Nowe serie powinny się pojawić w dystrybucji nie później niż 3 miesiące przed upływem okresu ważności aktualnych serii.
    • Poz.4: produkt ERM-BF410GK – produkt ten został już wycofany ze sprzedaży, został on zastąpiony przez produkt ERM-BF410GN (certyfikat w załączniku). Czy akceptują Państwo taki produkt jako zamiennik?
    • Poz.5: produkt ERM-BF410EK – produkt ten został już wycofany ze sprzedaży, został on zastąpiony przez produkt ERM-BF410DN (certyfikat w załączniku). Czy akceptują Państwo taki produkt jako zamiennik? 
    • Poz.6: produkt ERM-BF410BK – produkt ten został już wycofany ze sprzedaży i niestety nie ma w ofercie żadnego zamiennika dla tej pozycji. Czy zamawiający wyraża zgodę na wykluczenie tej pozycji z części 6? 
    • Poz. 25,26,27: produkt FAPASTET002RM – produkt ten został już wycofany ze sprzedaży, został on zastąpiony przez produkt FAPASTET017RM (certyfikat w załączniku). Czy akceptują Państwo taki produkt jako zamiennik? 
    • Poz. 30: produkt LGC7107 – produkt ten został już wycofany ze sprzedaży, został on zastąpiony przez produkt ERM-BD017 (certyfikat w załączniku). Czy akceptują Państwo taki produkt jako zamiennik?
  • dot. Pakiet 10:
    • Poz.2: produktB-MYC0600-5 (Zearalenone 100 µg/mL in Acetonitrile) – obecna seria posiada termin ważności do 16/03/2017 (poniżej wymaganego 1 roku). Czy akceptują Państwo taki okres ważności dla tej pozycji?
  •  dot. Pakiet 7:
    • Czy Zamawiający wyrazi zgodę na następujące terminy ważności:  
      - pakiet nr 7 poz. 14  – min. 4 miesiące od daty dostawy do Zamawiającego?
      Uzasadnienie: Ze względu na skład i komponenty nie można określić terminu ważności odczynników na wymagane przez Zamawiającego minimum. Oferowane terminy ważności zostaną  wpisane do oferty zgodnie z zaleceniami producenta.

ODPOWIEDZI:

Dot. PAKIET 6

AD.1 dot. poz. 1 - TAK

AD.2 dot. poz. 4 - TAK

AD.3 dot. poz.5 - TAK

AD.4 dot. poz. 6 – TAK

AD.5 dot. poz. 25,26,27 – TAK

AD.6 dot. PAKIET 10 poz. 2 NIE

Ostateczna odpowiedź na pyt. do pakietu nr 7 poz. 14 – TAK.

Do odpowiedzi z dnia 03.06.2016 r. wkradł się błąd. Omyłkowo udzielono odpowiedzi do terminu ważności pożywki pół-Frasera zamiast pożywki Frasera.


Opole, 07 czerwca 2016 r.

DA.272.1.2016

Wykonawcy którzy pobrali Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia

dot: Zakup z dostawą do Zakładu Higieny Weterynaryjnej przy Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu odczynników laboratoryjnych, chemicznych, wzorców i testów diagnostycznych, produktów chemicznych.


PYTANIE

Czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby termin ważności w pakiecie nr 3 dla pozycji nr 1 i 2 wynosił min. 12 miesięcy, a dla pozycji nr 3,4,6,7 – min 6 miesięcy? Jest to rzeczywisty termin ważności jaki Wykonawca ma zagwarantowany od Producenta.


ODPOWIEDŹ:

Zamawiający wyraża zgodę na zmianę terminów ważności.