Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Roboty budowlane (wymiana okien, remont sanitariatów)

 Przedmiotem zamówienia jest: 

Zadanie I.

wymiana 20 sztuk okien na parterze, 50 sztuk na III piętrze oraz 3 sztuk drzwi na parterze, na dostarczone przez wykonawcę okna z pcv białe i drzwi metalowe białe, wraz z robotami towarzyszącymi, w tym:

-     demontaż stolarki okiennej i montaż okien z pcv w kolorze białym, wraz z montażem nowych parapetów wewnętrznych z pcv i zewnętrznych z blachy, wszystkie okna
w systemie modularnym, jednodzielne, rozwieralno-uchylne, z profili pięciokomo-rowych wzmocnionych,

-     demontaż drzwi aluminiowych i montaż drzwi metalowych w kolorze białym, 

wraz z robotami towarzyszącymi.

Okna i drzwi muszą być dostosowane do już istniejących w budynku. 

Kompletne okna i drzwi aluminiowe (stare) po zdemontowaniu pozostają u zamawia-jącego. 

1)     Zadanie II

remont sanitariatów na III piętrze, obejmujący wymianę posadzek i oblicowań, wymianę skrzydeł drzwiowych, malowanie ścian, sufitów, wymianę urządzeń sanitarnych, lamp i gniazd elektrycznych.

 w budynku administracyjno-biurowym położonym na terenie nieruchomości w Opolu, ul. Wrocławska 170, 

1.      Do opisu przedmiotu zamówienia dołączamy:

1)   Zadanie I:

zał. nr 1, przedmiar robót na wymianę okien i drzwi– 1 egz.,

zał. nr 2, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dot. wymiany okien i drzwi – 1 egz.

2)   Zadanie II:

zał. nr 3, przedmiar robót na remont sanitariatów– 1 egz.,

zał. nr 4, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dot. remontu toalet – 1 egz.

2.      Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego na podstawie przekazanych załączników, wymienionych w pkt.1.

3.      W kosztorysie ofertowym muszą być uwzględnione ceny materiałów z odpowiednimi atestami i certyfikatami.

4.      Wymagania dotyczące robót:

1)   na wszystkie zastosowane materiały wykonawca zobowiązany jest przedstawić aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881),

2)   wykonawca w trakcie trwania robót i po ich zakończeniu zobowiązany jest do utrzymania porządku i uporządkowania pomieszczeń, w których prowadził roboty.

5.      Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy, liczony od dnia protokolarnego odbioru robót.

6.      Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej reakcji serwisu, przy czym w okresie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez zamawiającego.

  

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (plik PDF, 2MB)  (plik DOC, 91KB)
Załączniki stanowiące integralną część siwz
  1. Zadanie I
  2. Zadanie II