Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zamówienie nr DA.272.15.2013

Spis treści

Zamówienie publiczne nr DA.272.15.2013
Zakup energii elektrycznej na 2014 r. dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu

Dokumenty do pobrania:
SIWZ
Dokument w formacie Acrobat Reader (PDF)
rozmiar 230 kB

Załącznik nr 1

formularz cenowy

Załącznik nr 2

formularz ofertowy

Załącznik nr 3

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodne z art. 22 ust 1

Załącznik nr 4

oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy

Załącznik nr 5

wykaz dostaw

Załącznik nr 6

lista podmiotów należąca do tej samej grupy kapitałowej

Załącznik nr 7

informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej

Załącznik nr 8

wzór umowy

Dokumenty w formacie Acrobat Reader (PDF)
Plik ZIP, rozmiar 393 kB
Dokumenty w formacie MS Word (DOC)
Plik ZIP, rozmiar 197 kB

Opole, dnia 29 października 2013 r.

DA.272.15.2013

Wszyscy, którzy pobrali SIWZ

dot. zamówienia publicznego nr DA.272.15.2013 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup energii elektrycznej w 2014 r. dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu”.

Pyt. 1

W punkcie 14 ppkt 2 SIWZ oraz w par. 5 ust. 6 i par. 6 ust. 1 (zał. nr 8 do SIWZ – wzór umowy) istnieje zapis mówiący o terminie płatności liczonym od dnia doręczenia faktury rozliczeniowej. Pragniemy poinformować, że zapis ten nie jest możliwy do zrealizowania. Systemy bilingowe generują płatności od daty wystawienia faktury rozliczeniowej. W związku z powyższym proponujemy ujednolicić w/w zapis następująco: „Należności wynikające z faktur VAT będą płatne w terminie 21 dni od daty wystawienia Zamawiającemu faktury VAT”.

Ad. 1

Zamawiający wyraża zgodę na termin płatności 21 dni od daty wystawienia Zamawiającemu faktury.


Pyt. 2

Wnosimy o wykreślenie słowa „upust” z par. 3 ust. 2 z uwagi na niezgodność z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z dnia 12 września 2011 r.) w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną, regulującego kwestie bonifikaty w sytuacji niedotrzymania standardów obsługi.

Ad. 2

Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie słowa „upust”.


Pyt. 3

Zgodnie również z powyższą podstawą prawną, termin na rozpatrzenie reklamacji, o którym mowa w postanowieniach par. 6 ust. 2, winien zostać wydłużony do 14 dni.

Ad. 3

Zamawiający wydłuża termin reklamacji do 14 dni.


Pyt. 4

Wnosimy o następującą modyfikację zapisu par. 7 ust. 1: „Umowa wchodzi w życie w zakresie każdego punktu poboru z dniem 01.01.2014 r., lecz nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. Umowa obowiązuje do dnia 31.12.2014 r.”

Ad. 4

Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację zapisu w par. 7 ust. 1 wzoru umowy na: „Umowa wchodzi w życie w zakresie każdego punktu poboru z dniem 01.01.2014 r., lecz nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. Umowa obowiązuje do dnia 31.12.2014 r.” Przy czym zostaje skreślony zapis w par. 7 ust. 2 niniejszej umowy.


Pyt. 5

Czy Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć w terminie niezbędne dane do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy (nr ewidencyjny, nr licznika, itp.)?

Ad. 5

Tak.


Pyt. 6

Czy Zamawiający posiada obecnie umowę kompleksową czy rozdzieloną umowę na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej? Czy procedura zmiany sprzedawcy przeprowadzana jest po raz pierwszy?

Ad. 6

Zamawiający posiada obecnie umowę kompleksową na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Zmiana sprzedawcy przeprowadzana jest po raz pierwszy.